Chitara
LET’S ROCK TOGETHER
Cursuri de chitară pentru copii la școala de muzică Hobby Art din Dumbăvița!
cursurile de chitară
Orele de chitară dezvoltă abilitățile cognitive, iar la școala de muzică pentru copii din Dumbrăvița metodele de predare sunt adaptate vârstei, ritmului și capacității de înțelegere ale fiecărui cursant. Astfel, procesul de învățare devine rapid, ușor și sigur.
Cântatul la chitară încurajează copilul să se concentreze simultan la numeroase aspecte: înălțimea sunetului, ritm, digitație, nuanță.
Fiecare cursant va susține un solo senzațional de chitară în cadrul spectacolelor Hobby Art din Dumbrăvița!
Cursurile de chitară pentru copii se desfășoară individual, profesor-elev, iar durata unei ședințe este de 60 de minute.
Te așteptăm cu drag să ne contactezi:
De ce are nevoie copilul meu de cursuri de chitară?
- Portabilitatea și versatilitatea: Spre deosebire de multe alte instrumente, chitarele sunt relativ ușoare și portabile, permițându-le copiilor să practice și să performeze oriunde. Această portabilitate încurajează socializarea, cântatul în grup și jam sessions.
- Dezvoltarea coordonării mâini: Chitara necesită o coordonare fină între mâna care ciupește sau lovește corzile și cea care apasă corzile pe grif. Acest lucru îmbunătățește dexteritatea și coordonarea.
- Învățarea acordurilor și a structurii muzicale: Elevii învață rapid despre acorduri, arpegii și structuri muzicale, oferind o introducere solidă în teoria muzicală.
- Stimularea creativității și a expresiei: Fiind un instrument popular în compoziție și scriere de cântece, chitara oferă elevilor oportunitatea de a-și exprima sentimentele și ideile prin muzică.
- Îmbunătățirea capacității auditive: Recunoașterea și ajustarea diferențelor subtile în ton și intonație sunt esențiale pentru a cânta la chitară, ceea ce ajută la dezvoltarea auzului muzical.
- Creșterea încrederii și stimei de sine: Fie că este vorba de a învăța un nou acord, de a cânta o melodie sau de a se prezenta în fața altora, fiecare reușită pe chitară contribuie la încrederea în sine a elevului.